روغن صنعتی فوکس
 
کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد
کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد , قیمت لیزر مو
 
 
شنبه 19 آبان 1397برچسب:, :: 11:52 ::  نويسنده : مهدی مقدم

روغن صنعتی فوکس

 

روغن صنعتی فوکس | FUCHS : در سال ۱۹۳۱ شخصی به نام دکتر فوکس در آلمان شرکت فوکس را بنیانگذاری کرد . این شرکت امروزه به عنوان بزرگترین تولید کننده ی روانساز در جهان است که محصولات خود را به بیش از ۸۵ کشور در دنیا صادر می کند . این شرکت جهت توسعه و پیشرفت خود سرمایه گذاری مناسبی انجام داده است که در معرفی به روزترین و جدیدترین روانسازهای صنعتی و اتوموبیل در دنیا پیشتاز تمامی شرکت هاست .

روغن صنعتی فوکس FUCHS

روغن صنعتی فوکس FUCHS

روغن صنعتی فوکس FUCHS

با شرکت های خودروسازی معتبر دنیا مانند بی ام و , فولکس واگن , مرسدس – بنز , آئودی و .. همکاری می کند این شرکت ها قبل از این که محصولات خود را معرفی کنند ابتدا روانسازها و روغن های صنعتی مخصوص به خودرو را تولید می کنند سپس اقدام به عرضه محصولات فولکس می کنند . و تقریبا بیش از ۸۰ درصد خودورهایی که در این کارخانه جات تولید می شوند با روغن فوکس از کارخانه خارج می شوند . این شرکت با دارا بودن ۱۰۰۰۰ نوع محصول همیشه یک قدم از پیشگامان صنعت روغن سازی و روانسازی در دنیا جلوتر است . در این شرکت بیش از ۵۰۰۰ کارمند وجود دارد که مشغول به فعالیت هستند .

شرکت شیمی ماهان عرضه کننده ی انواع روغن صنعتی و رواسازهای fuchs در ایران ست که به عنوان نماینده ی معتبر این شرکت در ایران فعالیت می کند و تمامی محصولات تولیدی این شرکت را به سراسر کشور پخش و عرضه می کند . جهت خرید محصول با کیفیت و اطمینان از اصل بودن روانساز و محصول مورد نظر با مجموعه شرکت شیمی ماهان در ارتباط باشید . برخی از شرکت ها چون نماینده ی معتبر و اصلی نیستند هر نوع محصول را با نام فوکس با قیمت بالاتر به فروش می رسانند .

آدرس وب سایت شرکت : www.fuchs.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ارسال بار مسافری به کانادا روش های ارسال بار | هوایی , دریایی و زمینی حمل و نقل هوایی به استرالیا ارسال بار هوایی به استرالیا ثبت تغییرات برای انواع شرکت در موسسه ثبتی ذهن ناب ثبت تغییرات برای انواع شرکت طبق قانون تجارت لایحه اصلاحی ماده ۴ نوع دوم شرکت سهامی خاص راهنمای هزینه های ثبت شرکت و برند اخذ کارت بازرگانی برای مدرک تحصیلی تعریف کلی از جواز تاسیس انحلال شرکت ها تعریف شرکت سهامی خاص طبق قانون تجارت هزینه ثبت شرکت چقدر تمام می شود ؟ ارسال بار هوایی با متد روز دنیا تعریف شرکت سهامی خاص طبق قانون هزینه ثبت تغییرات شرکت هزینه هر کیلو بار هوایی به استرالیا
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد و آدرس lasermoo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: